Monday 14 August 2017

Forex Minuters Handel


5-Minute Forex quotMomoquot Trade Vissa näringsidkare är extremt tålmodiga och älskar att vänta på den perfekta inställningen medan andra är extremt otåliga och behöver se ett drag ske snabbt eller de kommer att överge sina positioner. Dessa otåliga handlare gör perfekta momentumhandlare eftersom de väntar på att marknaden har tillräcklig styrka för att driva en valuta i önskad riktning och piggyback på momentum i hopp om förlängning. Men när rörelsen visar tecken på att förlora styrka, kommer en otålig momentumhandlare också att vara det första som hoppa fartyget. Därför måste en sann momentumstrategi ha solida exitregler för att skydda vinster, samtidigt som man fortfarande kan rida så mycket av förlängningsrörelsen som möjligt. I den här artikeln, ta en titt på strategin som gör just det: Fem-minuters Momo Trade. Vad är en Momo Den fem minuters Momo Trade letar efter en momentum eller mamma burst på mycket korta (fem minuters) diagram. För det första låga handlare på två indikatorer, varav den första är 20-periodens exponentiella glidande medelvärde (EMA). EMA väljs över det enkla glidande medlet eftersom det lägger högre vikt på de senaste rörelserna, vilket behövs för snabba momentomsättningar. Det rörliga genomsnittet används för att bestämma trenden. Den andra indikatorn att använda är det rörliga genomsnittliga konvergensdivergens (MACD) histogrammet. vilket hjälper oss att mäta momentum. Inställningarna för MACD-histogrammet är standardvärdet, vilket är första EMA 12, andra EMA 26, signalen EMA 9, alla använda slutpriset. (För mer insikt, läs A Primer On MACD.) Den här strategin väntar på en omvänd handel men utnyttjar bara den när momentet stöder omkastningsrörelsen nog för att skapa en större förlängningsbyte. Positionen är avslutad i två separata segment, den första halvan hjälper oss att låsa in vinster och säkerställer att vi aldrig vinner en vinnare i en förlorare. Den andra halvan låter oss försöka fånga vad som kan bli ett mycket stort drag utan risk eftersom stoppet redan har flyttats till breakeven. Regler för en lång handel Leta efter valutaparhandel under 20-periodens EMA och MACD för att vara negativ. Vänta på att priset ska korsa över EMA 20-tiden och se till att MACD antingen går över från negativ till positiv eller har korsat till positivt område inte längre än fem bar sedan. Gå länge 10 pips över 20-års EMA. För en aggressiv handel, lägg ett stopp vid gungan lågt på femminuterschemat. För en konservativ handel, stoppa 20 pips under 20-års EMA. Sälj hälften av positionen vid inmatning plus det riskerade beloppet flytta stoppet i andra halvlek till breakeven. Spåra stoppet vid breakeven eller 20-tiden EMA minus 15 pips, beroende på vilket som är högre. Regler för en kort handel Leta efter valutaparet som ska handla över 20-talet EMA och MACD för att vara positiv. Vänta på att priset ska korsa under 20-års-EMA, se till att MACD antingen går över från positivt till negativt eller korsat till negativt territorium inte längre än fem bar sedan. Gå kort 10 pips under 20-års EMA. För en aggressiv handel, stanna stann vid svängen högt på ett femminuters diagram. För en konservativ handel, placera stoppet 20 pips över 20-års EMA Köp tillbaka hälften av positionen vid inmatning minus det riskerade beloppet och flytta stoppet på andra hälften till breakeven. Spårstopp vid lägre avbrytning eller 20-årig EMA plus 15 pips Figur 1: Fem-minuters Momo Trade, EUR USD Momo Trade Failure Som du kan se är Five Minute Momo Trade en extremt kraftfull strategi för att fånga momentumsbaserade återförflyttningar . Det fungerar dock inte alltid och det är viktigt att utforska ett exempel på var det misslyckas och förstå varför detta händer. En typ av skatt som tas ut på kapitalvinster som uppkommit av individer och företag. Realisationsvinster är vinsten som en investerare. En order att köpa en säkerhet till eller under ett angivet pris. En köpgränsorder tillåter näringsidkare och investerare att specificera. En IRS-regel (Internal Revenue Service) som tillåter utbetalningar från ett IRA-konto på ett strafffritt sätt. Regeln kräver det. Den första försäljningen av lager av ett privat företag till allmänheten. IPOs utfärdas ofta av mindre, yngre företag som söker. Skuldkvotskvoten är skuldkvoten som används för att mäta ett företags finansiella hävstångseffekt eller en skuldkvot som används för att mäta en individ. En typ av ersättningsstruktur som hedgefondsförvaltare brukar använda i vilken del av ersättning som är prestationsbaserad. Forget sitter framför skärmen i timmar Gör lätta pengar konsekvent Lägg en order på en minut och stäng av datorn Upprepa processen om och om igen igen varje dag Lär dig hur handel yrkesverksamma Inga känslor, inga bekymmer. Diskiplinerad handel kommer att bli mycket lönsam Den 1MinuteDaily-strategin fungerar bra både på trendmarknaden och i vildmarknaden och vi väljer ofta marknadstopparna och bottnarna. Ett typiskt diagram med sex vinnande dagar i rad: Imponerande backtesting-resultat Excel-arket med backtestingresultat förklaras och är tillgängligt för dig. Du kan kontrollera de historiska affärer steg för steg och få förtroende. Du kan vara nyfiken på hur systemet utfördes efter att vi publicerade det. Och det är en stor överraskning: utan uppdatering, justering eller någon förändring i strategin ger det positiva och stabila liveresultat. och prestanda är ännu bättre Alla handlare som köpt systemet för två år sedan gjorde en bra vinst. Vad som är viktigt här är det inte ett blackbox-system eller någon massa indikatorer. Vårt system är baserat på det faktum att priset bildar en konsolidering varje natt på grund av långsammare rörelse. Det är inte en Heliga Graal som arbetar 100, men oddsen kommer att fungera för dig - konsekvent. Enligt den nya forskningen arbetar vårt system med fler valutapar. Grattis till alla handlare som gjorde en vinst Vad är ett framåtprov Det finns så många quotperfectquot Forex-system där ute. Många näringsidkare försöker följa ett system som har överoptimiserats. Ett överoptimerat system fungerar utmärkt på historiska data, men misslyckas med nya data. Det mest robusta och övertygande testet är att granska resultaten efter en tid. Och det är vad vi har gjort i den här uppdateringen. Jag har handlat FULL tid i över ett år. Jag har verkligen försökt allt. Köpte så många EAs och webinars, etc. Så vad tycker jag om den här produkten Det är Sällsynt, det fungerar faktiskt Det fungerar konsekvent Det var inte overhyped. Jag tycker att laget kör denna produkt för att svara på frågor och ge hjälp när du frågar. Återigen låter det så enkelt, men sällan att hitta i denna bransch. Jag tillhandahåller privat coaching och rekommenderar vanligtvis student att stanna långt ifrån produkter på marknaden. DENNA produkt rekommenderar jag fullt ut. Skål till 1MinuteDaily Team. Tim Morrow, Clovis, CA Jag vill bara börja med att säga ett stort tack till Tim och Julie. Jag har varit två år i Forex. Jag handlar 1MinuteDaily i sex månader och blir fortfarande upphetsad - jag tjänar verkligen pengar. De enklaste pengarna jag någonsin har gjort. Jag kan inte tro att jag har gjort det enkelt, mekaniskt, stort förtroende. Jag gillar det Justin, New York, USA Bra jobb Jag handlar Forex fem år, de senaste två åren var jag tyst lönsam. Min primära strategi var trendföljande med korrekt penninghantering. Som en heltidspraktiker spenderade jag 8 timmar om dagen på marknaden hela tiden. När jag hittade denna strategi förändrades mitt liv dramatiskt. Även om jag spenderar mer än en minut om dagen framför min handelsplattform, tjänar jag ännu mer pengar idag. SMART pengar. Alex Fitz, Las Vegas Trött på så många trading och ea-strategier, jag har en live försök till den här och det är en överraskning. Stora och solida breakout-strategier. Bra stöd. Jag är väldigt glad. Jag måste säga att denna produkt är legitim och den fungerar. Det överträffade mina förväntningar och även om jag har tid att handla hela dagen, gillar jag den här strategin eftersom det verkligen tar emot känslorna ur handel vilket är något som jag tycker är utmanande. Placera bara din beställning och gå bort. Dock kontrollerar jag det hela dagen för att flytta stoppförlusten uppe i paus även när jag är nära målvinsten. Deras pengar hanteringssystem är kraftfullt. Jag använder för att ignorera regler om pengarhantering tills jag läser den här boken, har jag blivit en mycket bättre näringsidkare på grund av denna extra bok, Money Management. Ge det ett skott, du kommer inte ångra det :) Bra system. Testade det för ett par dagar såg bra ut, gick live 50pips på första handeln. Enkelt att förstå, du kan använda det dagligen, lönsamt, tidskrävande. Stödet är bra de kom tillbaka till mig om 24 timmar. Jag har handlat flera strategier tidigare. Det här är det bästa. Jag rekommenderar starkt att det går. gavin, london, england Ive ben använder detta system ungefär fyra veckor och tjänade pengar konsekvent. Jag gjorde mig några ändringar för att förhindra falska breakouts och äntligen kan jag säga att jag gör pengar i Forex. Enligt min åsikt är detta det bästa systemet där ute (och tro mig, jag har försökt ett par). Det är enkelt, lätt att förstå, ger fullständig förståelse, och det har gett mig tillbaka mitt liv (inte stirrar på kartor hela dagen) och mina pengar Tack, killar för att utveckla ett underbart, sunt förnuftssystem, det är också extremt lönsamt C . Bell, South Carolina, USA Jag kan bara inte tro hur fantastiskt detta system är. Om Ive tog alla signaler skulle jag ha vunnit 70-80 av tiden. Jag har handlat denna levande från den tid jag köpte den, ungefär en månad sedan och har visat någon vinst. jag vill verkligen tacka utvecklarna av systemet för systemet, guyz är guldgruvan, jag rekommenderar det, det är fantastiskt, smiple och så lätt att lära, mahmood serry, egypt Ive har använt detta system på alla 3 par för 6 veckor. Det har fungerat bra. Jag använder vågindikatorn för att filtrera några falska handlar. Det har förhindrat vissa förluster. Jag flyttar också min stoppförlust upp till positivt territorium när handeln närmar sig TP-nivån. Jag limmade inte till datorn. Jag kontrollerar bara alla så ofta. Den tekniken reducerar verkligen scenarierna för att få nästan vinst och faller tillbaka för en förlust. Det bästa paret för mig hittills har varit GBPJPY. Stöd har varit mycket lyhörd. Jag får ett svar tillbaka mycket snabbt. Trevligt system. Lätt att läsa och följa instruktionerna. Strax framåt, inte komplicerat. Lätt att bygga förtroende med det och lätt att använda. Detta är ett långsiktigt verktyg i min handelslåda nu. Pam, Arizona, USA Jag såg översynen publicerad på denna sida och gav ett försök. Jag har handlat systemet lever i 2 veckor och tjänade pengar konsekvent. Systemet är lätt att använda och jag rekommenderar starkt det. Medan systemet rekommenderar att du fokuserar på ett par åt gången handlar jag ibland upp till 5 par om dagen. Materialet ger dig också en handledning om handel med pengar på pengar, vilket är bra för nya handlare oavsett vad du handlar om. Steve Lane, Bluffton, SC Av all den programvara som Ive sett är 1 Minute Daily ett bra sätt att göra en stor skillnad i din handel. Anledningen till att jag säger detta är att det inte är ett system med outrages-löften, men i själva verket ett sätt att öka dina lönsamma affärer med liten eller ingen ansträngning, bokstavligen från det ögonblick du börjar använda det. Systemet tillåter dig att handla med förtroende med att du kommer att bli täckt på vilket sätt trenden går med inmatningsprocesser, sluta förlust och ta vinstsättning. Systemet tog mig bara fem minuter att installera och förstå. Det är så enkelt även ett barn kan använda det. Ge det ett försök, och du kommer se från den allra första dagen handelsfriheten ska du nu ha, och om det inte gör någon skillnad i dina vinster, enkelt förfråga dina inga strängar bifogade full återbetalning Ken Faulkner, Jersey CI Jag har köpte många system på FPA inklusive blackdog, jag handlar live och får konsekvent vinst med den här, det är bäst överlägset, jag vet inte hur Mike från Arizona kan betygsätta det så dåligt och det gör mig av det du tillåter människor att betygsättningssystem som inte handlar live, blackdogen till exempel, jag är en forummedlem och jag vet för ett faktum att många av de recensioner du visar är demo, ingen respektlöshet som är avsedd för BD-systemet Ray Monaghan, Capetown. Jag skulle vilja berätta för 95 förlorare om 1Minute Daily System. Kom på alla, slösa inte all din tid på att leta efter den heliga graden eller ens de SCAM ROB BOT haha. Prova 1 minuters dagligen och du kommer aldrig mer att förlora dina pengar. jag är inte en nybörjare. Jag handlar från cirka 10 år och det här är den mest komplicerade och enkla metoden för att tjäna pengar hela tiden månad efter månad. Jag köpte denna strategi för 2 veckor sedan. Det är mycket enkelt och till den punkten. Handboken är väl genomtänkt och kundservice är mycket snabb att ta itu med dina frågor. De har också gett ut bra tips som du kan använda i din handel. Det är verkligen ett mycket enkelt system som alla kan förstå, nya eller mer erfarna. Jag använder detta system med mina EAs och resultaten är som de sa att det skulle vara. Deras teori är ljud och väl genomtänkt. efter 6 månaders handel bor detta system jag måste säga att det är fantastiskt. För alla att se jag har gjort en blogg (slurpeeforex. blogspot) där jag skickar mitt riktiga resultat med riktiga pengar. Jag började med 170 USD och nu är jag upp till 1850 USD. Jag gjorde lite förbättringar för detta system och riskerar också 10 per handel, vilket är för mycket, men så fort jag får mitt konto upp minskar jag risken för att minska volatiliteten. Jag har redan gjort en recension här och det var positivt. Efter sex månader ger jag 5 stjärnor igen. Lätt system att lära, sätta och gå vilket inte behöver du sitta hela dagen framför din dator och mycket bekvämt. Jag kan bara rekommendera det. Slurpee, Tjeckien True Money Management är en måste-läs kort e-bok för alla näringsidkare som fortfarande inte lyckas med en beprövad strategi. Pengestyrning är den viktigaste uppgiften. Det här är den saknade länken mellan utbildad näringsidkare och lönsam handel. Mer om den här bonusen. Efter betalning kommer webbplatsen att fråga dig att ange MetaTrader kontonummer (bara nummer). För att förhindra Internet piratkopiering licensierar vi produkten till ett specifikt MetaTrader-kontonummer. Du kan ladda ner systemet för ytterligare demo eller direktkonton gratis när som helst senare. Du kommer att få produkten omedelbart. Detta är en engångsbetalning för livet. Detta är ett introduktionspris. Det kan ökas snart. kopiera TampJ Profit Club, 2008-2017, All Rights Reserved.1 min Forex System är förmodligen det talade handelssystemet och en One Minute Forex-strategi som exciterar många handlare för att göra konsekventa pengar från Forex. Alla branscher görs med 1 minuters diagram och positionen stängd på mindre än 15 minuter (Vissa använder ordet quotscalpingquot men jag kallar det quote straight-forwardquot enkelt att använda system). Jack Johnson. så passionerad med Forex som han testar och retesterar sina handelsstrategier under många år tills han perfekta systemet. Han handlar bara med en minuts diagram på alla valutorpar. Systems begränsar dig idag till några valutapar, men 1 Min Forex System, kan handla på alla och alla valutapar. Således ger dig gott om handelsmöjligheter. Har tränat under en erfaren näringsidkare, har Johnson behärskat konsten av vad många näringsidkare största rädsla är rädsla för att tjäna pengar på Forex marknaden. Med riktigt penninghantering och stram stoppavbrott lär Johnson ut hur man tjänar pengar genom 1 min forex diagrammet. Ja Du hörde det rätt, ett MIN FOREX CHART 1 min Forex System. Som namnet antyder handlar vi bara med 1 minuters diagram, några valutapar, inga komplicerade indikatorer, ingen hype bara ren förmedling av kunskap och beräknat sätt att göra pips. Användarvänlighet Nej Tidigare erfarenhet eller kunskap krävs God risk och belöning 1: 2 eller 1: 3. Mycket lönsam Låg Drawdown Risk Kontrollerad, Rätt Stopp och Säker Avancerad Money Management ingår Endast tar 10 minuter av din tid en dag för att handla det mesta möjliga diagrammet kvotminutiken 1 min Forex System Trading One Minute Chart kräver mycket filtrering av quotnoisequot. Jag har spenderat otaliga dagar och nätter, bara tittar på diagram och prisåtgärder går upp och ner på valutakursernas växelkurser. Jag har definierat rätt inmatningspris, ta vinst och sluta förlust. Risk och belöning måste vara bra innan någon handel tas. Föreställ dig att ha 30-40 handelsmöjligheter per dag, du behöver bara fånga 2-4 bra affärer, dina pengar är gjorda. Handel med systemet kommer att bli mycket enkelt. Faktum är att även om du inte har någon handelserfarenhet alls, skulle du fortfarande tjäna pengar med korrekt penninghantering och inträde. Eftersom systemet kommer att ge dig alla entryexit-signalerna visuellt. Detta system kan användas med valfritt valutapar och någon tidsram. Jag Repeat Again You can expect 2-4 vinnande affärer per dag. Förvänta dig också negativa affärer (eftersom marknaden alltid är rätt). De är inte 100 perfekta system i världen. Alla professionella och lönsamma näringsidkare kommer dock att vara överens med mig, så länge du följer reglerna och håller stoppstoppen stram enligt systemets definition, är du redan en vinnare. Den levereras med en komplett handbok (med mallar, proprietära indikatorer, installationsprogram ) 1 min FOREX System Jag kommer att bryta ner allt för dig på ett enkelt sätt. ett enkelt och lättanvänt system. Och tycker inte att detta innebär att fylla i dina diagram med oanvändbara indikatorer och stirra på skärmen med en miljon indikatorer. Nej inte alls. Det är visuellt lätt att se, och behöver bara 10 minuter för att skanna igenom oändliga möjligheter på 1 minuters diagram. Du kommer inte ens att fundera över när du ska gå in och lämna en handel med en blick, du kommer automatiskt veta när du ska. Du kommer inte att undra hur mycket pengar som riskerar att vara på din verksamhet. Jag ger dig en form av pengarhantering som kommer att få dig att klämma två till tre gånger av varje dollar som du riskerar. Till skillnad från snabba installationssystem som inte fungerar över en vecka, 1 min FOREX System ger dig en djup förståelse för Forex. Det betyder att oavsett vad du gör, var du befinner dig, vad den nuvarande marknaden dikterar, vad marknaden 6 månader från nu dikterar spelar det ingen roll att du kommer att vara förberedd för ALLA SCENARIER OM DU FÖLJ ÅTGÄRDERNA, DIG Kommer att ha en mycket lönsam verksamhet. Jag garanterar absolut det När jag först uppgav handeln blev jag omedelbart förälskad i tanken på att kunna vakna på morgonen, tjäna lite pengar och sedan få de pengar som jag just gjort under handelsperioden kopplad till mitt bankkonto Samma dag och sedan hade jag resten av dagen att göra vad jag någonsin önskade. Jag letade efter mer tid att spendera med min familj. Att ha två barn och en fru att ta hand om är inte en lätt uppgift, och varje kräver individuell och personlig tid. Trading gav mig detta och allt annat som jag hade föreställt mig i en perfekt jobb. Hur slutligen bryta sig till en framgångsrik och lönsam Forex Trading Karriär Slutligen, ett enkelt trend trading system Kanske du är ny på Forex trading och vill bryta sig in i ett spännande och lönsamt fält. Kanske har du redan försökt din hand i forex trading och werent nöjd med resultaten. Kanske du söker mer av livet som söker det du verkligen förtjänar. och letar bara efter ett sätt att få det att hända. Om något av detta gäller dig, fortsätt läsa. Hemligheterna till framgångsrik Forex trading är på väg att vara din 1 min FOREX System Vanliga Frågor Här är några av de vanligaste frågorna, som kan rensa dina tvivel. Behöver jag byta mäklare för att använda detta system Nej. Du kan använda ett gratis MetaTrader demokonto för att köra systemet men placera dina affärer med en annan mäklare. Eller du kan ladda ner en gratis programvara från axitrader eller fxcm Kan jag verkligen handla framgångsrikt på Forex marknaden med Forex Trend System Ja Denna indikator har testats och testats under många handelssessioner med olika parametrar med hög grad av framgång. Hur mycket vinst kan jag verkligen göra En sak att notera här är att det inte finns någon quotHoly Grailquot i handel. Ingen person eller system kan garantera 100 vinnande affärer och inga förluster. Med detta sagt är jag så säker på min Fx One Minute Indicator att jag garanterar att dina vinnande affärer kommer att överträffa de förlorande, både i antal och storlek. 1 min Forex System ökar oddsen till din fördel. Målet är att demo handel tills du är övertygad och sedan börja små öka gradvis när ditt självförtroende ökar. Hur mycket pengar behöver jag handla valutamarknaden Du kan börja handla ett mini-konto med så lite som 250. För ett vanligt konto rekommenderar vi vanligtvis att våra kunder börjar börja handla med minst 1.000 eller 5.000 till att börja med. Vilket valutapar koncentrerar ditt system till Handelssystemet fungerar i alla valutor, men jag har funnit att systemet är särskilt korrekt med EURUSD och GBPUSD. Hitta några valutor som du gillar och hålla fast vid dem Vilka tidsramar fungerar systemet på Jag har funnit att systemet ska vara konsekvent lönsamt på 1 minuters diagram, men du kan också försöka på 5-15 minsdiagram. Vilken handelsplattform fungerar systemet Systemet fungerar på Metatrader 4 och Metatrader 5. Det levereras med gratis diagram och gratis plattformstillträde. Så det här är dags att klicka på den här citatet till Cartquot och quotBuy Buttonquot Du ser omedelbar nedladdning och får exklusiv åtkomst med 60 dagar pengarna tillbaka garanti INGEN FRÅGOR FRÅN. 1 min FOREX System All Trading innebär risk. Leveraged trading har stora potentiella belöningar, men också stor potentiell risk. Var medveten om och acceptera denna risk före handel. Aldrig handla med pengar du inte har råd att förlora. Alla prognoser baseras på statistik som härrör från tidigare resultat av någon handelsmetodik är ingen garanti för framtida resultat. Inget säkert handelssystem har någonsin delats och ingen kan garantera vinst eller frihet från förlust. Innan du gör några investerings - eller handelsbeslut bör du noggrant informera dig om möjligheterna och risken. Förutom de ekonomiska aspekterna kan detta också innefatta de skattemässiga och juridiska. Observera särskilt att det förflutna resultatet av ett handelssystem eller handelsstrategi inte är en indikation på framtida resultat. Se även CFTC RULE 4.41 US Government Required Ansvarsfriskrivning Commodity Futures Trading Commission Futures och Options trading har stora potentiella fördelar men också stor potentiell risk. Du måste vara medveten om riskerna och vara villiga att acceptera dem för att investera i terminer och optionsmarknader. Dont handla med pengar du inte har råd att förlora. Detta är varken en uppmaning eller ett erbjudande till BuySell-futures eller alternativ. Ingen representation görs för att något konto kommer eller kommer sannolikt att uppnå vinster eller förluster som liknar dem som diskuteras på denna webbplats. Det förflutna resultatet av något handelssystem eller metodik är inte nödvändigtvis en indikation på framtida resultat. CFTC RULE 4.41 HYPOTETISKA ELLER SIMULERADE RESULTATRESULTAT HAR VISSA BEGRÄNSNINGAR. I likhet med en verklig prestationsrekord representerar SIMULERADE RESULTAT INTE VERKSAMHET AV AKTIVT HANDEL. Också eftersom handelarna inte har genomförts kan resultaten ha underförstått för konsekvenserna, om några av vissa marknadsfaktorer, som saknar likviditet. SIMULERADE HANDELSPROGRAMMER I ALLMÄNT ÄR ÄVEN FAKTISKT ATT DE DESIGNERAS MED FÖRDELNINGEN AV HINDSIGHT. INGEN REPRESENTATION GÖRAS ATT NÅGOT KONTO VIL ELLER ÄR LIKELIGT FÖR ATT FÖRVÄNDA RESULTAT ELLER TÄCK SOM LIKTIGT DESS VISA. 5-Minute Forex Strategy: Avbryt och ersätt Metod 5-Minute Forex Strategi: Avbryt och ersätt Metod En av de mest spännande aspekterna av handel med Forex är handel med levande marknaden. Set-it-and-forget-it långsiktiga strategier är bra för högre vinster och som ett sätt att ersätta din nuvarande inkomst med Forex-vinster. Men spänningen i live Forex trading kan inte matchas. Många levande handlare föredrar att använda kortare tidsramar eftersom den högre volatiliteten ger snabbare resultat och en mer spännande upplevelse, men det kan vara svårt att bestämma om en lämplig stopppunkt som minskar risken och samtidigt bevarar erfarenheten av live trading. Det är här där avbrytnings - och ersättningsmetoden kommer i spel. Vad är Avbryt och ersätt Metoden Med Avbryt och ersätt metoden kan en näringsidkare reagera på marknaden i realtid för att säkerställa högre vinst och mindre risk. Precis som namnet antyder är kärnan i metoden att avbryta din nuvarande stoppförlust och ersätta den med en ny, eftersom marknaden fortsätter att utvecklas i en viss riktning. Genom att etablera en serie av marknadshöjder och nedgångar kan du objektivt analysera vilken riktning marknaden trender och flytta din slutavdrag i enlighet därmed. Som en sido är en av de bästa sakerna om Forex-marknaden möjligheten att tjäna pengar oavsett vilken riktning marknaden trender. Med detta sagt kommer utsikten att denna artikel vara från den lowsell-höga strategin för buy. Om marknaden trender, och du vill sälja marknaden, vänd du bara om språket och flytta ditt stopp i motsatt riktning. Hur använder jag alternativet Avbryt och ersätt Metoden används i en serie av 3 steg. Det första steget är att fastställa när du köper in på marknaden, det andra steget är att fastställa din första stop-loss, och det tredje steget är att följa marknadens riktning. Steg 1: Hitta din in. Det första att vara säker på när du hittar din in är där marknadsriktningen går. Det tar tidigare forskning om ett visst valutapar eller kommande grundläggande meddelanden för att välja din riktning klokt. Ingenting kommer att döda din handel snabbare än att välja fel riktning, eller handla inom en sidledsmarknad. Steg 2: Upprättande av din stopp-förlust. Det finns ingen branschstandard för att göra en stopp-förlust. Vi lär emellertid våra studenter att aldrig riskera mer än 5 av deras totala handelsbidrag. På det sättet, när förluster uppstår, är de inte förödande för din ekonomi. Steg 3: Eftermarknaden. När din in och din initiala förlust har skapats kan du nu följa marknaden och flytta din stoppförlust i enlighet därmed. Sättet att göra detta är att först upprätta en hög marknad. Du hittar en marknad hög genom att hitta en ljusstake som har två ljusstakar till vänster som är lägre än den, och två ljusstakar till höger som är lägre än den. När du har etablerat höga, gå till vänster på din kartläggningsprogram och hitta närmaste lågpunkt på diagrammet. Du placerar sedan ditt nya stopp-loss 10 pips under den punkten. Fortsätt att upprepa denna process varje gång en ny marknadshög är upprättad. Eftersom marknaden fortsätter att utvecklas, kommer din slutförlust att fortsätta att förändras. När ska jag sluta mitt handelssession Du bör stoppa din handelssession av två skäl. Det första är när marknaden når din stoppavbrott. Detta kräver mycket disciplin, eftersom det är frestelsen att flytta din stoppavbrott när marknaden närmar sig den. Den andra anledningen till att sluta handla är helt enkelt för att du vill. Kanske slår du ditt vinstmål, eller kanske gick du helt enkelt ur tiden. Vid handel med kortsiktiga tidsramar är det viktigt att ha en strategi som utnyttjar spänningen för kortsiktig handel samtidigt som risken minskas. Genom att flytta din förlust som nya marknadshöjder skapas är avbrytnings - och ersättningsmetoden den perfekta strategin för den kortfristiga näringsidkaren.

No comments:

Post a Comment